Superbrands 2014/15 dla marek Śnieżka i MAGNAT

3 grudzień 2014
Marki Śnieżka i MAGNAT z portfolio Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA po raz kolejny otrzymały prestiżowy tytuł Created in Poland Superbrands. Tym samym, znalazły się w elitarnym gronie najlepszych brandów obecnych na polskim rynku.

Wyróżnienia, przyznawane przez międzynarodową organizację The Superbrands Ltd., opierają się o szeroko zakrojone badania konsumenckie oraz opinie ekspertów branżowych. Pozwala to na skuteczne wyłonienie brandów o polskim rodowodzie, które ze względu na jakość oferowanych usług cieszą się największym zaufaniem społecznym. W tym zaszczytnym gronie nie mogło zabraknąć także znanych i lubianych przez Polaków marek Śnieżka (zdobyła dwa tytuły: Superbrands 2014/15 oraz Created in Poland Superbrands 2014/15) i MAGNAT (otrzymał tytuł Created in Poland Superbrands). – Znajomość marki i jej pozytywny wizerunek w oczach konsumentów to największa wartość dla firmy. Cieszy nas niezmiernie, że wśród najlepszych brandów obecna jest Śnieżka oraz MAGNAT, co potwierdza doskonałą jakość oferowanych przez nas rozwiązań – mówi Łukasz Dobrowolski, Dyrektor ds. Marketingu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka SA.
Superbrands działa na świecie od ponad 20 lat, w Polsce zaś już od 10. Celem inicjatywy jest wyróżnienie najlepszych marek, dzięki czemu co roku powstaje kompleksowa baza wiedzy o potentatach rynku. Po lupę branych jest ponad 3 000 brandów konsumenckich i biznesowych, które niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia poddaje badaniu na próbie ponad 15 000 respondentów. W proces oceny zaangażowane jest także 60-osobowe gremium ekspertów branżowych, tworzących Radę Marek. Wyróżnienie Superbrands stanowi czytelny znak dla konsumentów, że mają do czynienia z wysokiej jakości produktem lub usługą.