Mistrz w gładzeniu wraca! Mamed Khalidov ponownie w kampanii Śnieżka ACRYL-PUTZ®

10 czerwiec 2014
„W gładzeniu mistrz jest tylko jeden!” – pod takim hasłem rusza tegoroczna kontynuacja kampanii reklamowej marki Śnieżka ACRYL-PUTZ®. Podobnie jak w ubiegłym roku, działania wesprze mistrz mieszanych sztuk walk MMA – Mamed Khalidov. Kampania wystartowała 10 czerwca br.

Nowa odsłona kampanii reklamowej Śnieżka ACRYL-PUTZ® jest rozwinięciem ubiegłorocznych działań reklamowo-promocyjnych. Jej cele to wzmocnienie wizerunku marki jako eksperta wśród gładzi szpachlowych poprzez wykorzystanie wizerunku znanego sportowca – Mameda Khalidova oraz wzrost sprzedaży produktów i umocnienie konkurencyjnej pozycji na rynku. Kampania obejmuje telewizję, internet oraz prasę.

Acryl Putz - Mamed Khalidov

Trzon działań stanowią dwa, znane już odbiorcom, spoty telewizyjne: „Radio” oraz „Lekcja”. Emisję zaplanowano na cały okres remontowo-budowlany, w czasie największej oglądalności w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych.

Acryl Putz - Kampania 2014

Uzupełnienie kampanii stanowią reklamy prasowe oraz artykuły sponsorowane w najpopularniejszych magazynach tematycznych. Działania będą prowadzone również w internecie: na dedykowanym kanale YouTube, za pomocą kampanii banerowej oraz reklam w wyszukiwarkach i na platformach VOD.

Za kreację oraz realizację kampanii odpowiada Agencja S4. Media zostały zakupione przez Initiative.

Obydwa spoty reklamowe oraz materiały dodatkowe można obejrzeć na kanale YouTube marki ACRYL-PUTZ®: https://www.youtube.com/channel/UC7QS93PJ-HF5VKwYXxHcAKQ