Raporty społeczne do oceny. Publikacja Śnieżki walczy o nagrodę internautów

25 sierpień 2020
Rozpoczęło się głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Internauci będą mogli wybierać spośród 56 nadesłanych raportów, w tym raportu Śnieżki, oddając swój głos poprzez formularz na stronie raportyspoleczne.pl. Głosowanie potrwa do 14 września, a ogłoszenie wyników nastąpi 15 października podczas gali online.

Bezpośredni link do głosowania: http://raportyspoleczne.pl/zaglosuj-na-raport/


W Konkursie Raporty Społeczne oceniane są raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju, raporty zintegrowane oraz sprawozdania na temat informacji niefinansowych.
Tak jak co roku, także i w tym jedna z nagród w Konkursie Raporty Społeczne zostanie przyznana przez internautów. Otrzyma ją raport, który zdobędzie najwięcej głosów w internetowym głosowaniu. Głosować na wybrane 3 publikacje można do 14 września poprzez formularz dostępny na stronie http://raportyspoleczne.pl/. W formularzu należy określić reprezentowaną grupę interesariuszy oraz wpisać swój adres e-mail niezbędny do weryfikacji oddanego głosu. Ważne by pamiętać, że głos zostanie zapisany w systemie dopiero po jego potwierdzeniu, co odbywa się poprzez kliknięcie linku przesłanego na podany adres e-mail. Dopiero wtedy głos jest ważny.
- Serdecznie zapraszamy internautów do oddania głosu na raport Śnieżki. Prezentuje on naszą Grupę Kapitałową w szerokiej perspektywie, ukazując zarówno finansowe, jak i niefinansowe aspekty jej działalności. W prace nad raportem, zaangażowany był zespół złożony z reprezentantów różnych działów Śnieżki. Mamy nadzieję, że nasza publikacja przypadnie do gustu głosującym, którzy docenią nie tylko treści, ale też atrakcyjną wizualnie formę – mówi Aleksandra Małozięć, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Kapitałowej Śnieżka.
Ze wszystkimi raportami zgłoszonymi do konkursu w 2020 roku i biorącymi udział w głosowaniu można zapoznać się poprzez Bibliotekę Raportów, dostępną na stronie http://raportyspoleczne.pl/biblioteka-raportow/.
Równocześnie z trwającym głosowaniem internautów toczyć się będą prace jurorów, które pozwolą wybrać najlepsze raporty w kategoriach: najlepszy raport zintegrowany, najlepszy raport społeczny, najlepszy debiut, nagroda Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, nagroda internautów, nagroda jury dziennikarzy. Jury może również zdecydować o wyróżnieniach. W skład jury wchodzą specjaliści z zakresu raportowania, CSR oraz ze środowiska dziennikarskiego. Konkurs Raporty Społeczne odbywa się od 2007 roku. Jego organizatorami są Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firma Deloitte. Strona internetowa konkursu: raportyspoleczne.pl.